Знаете, че днес имахме проблем, който засегна цялата ни инфраструктура. Поднасяме извиненията си на всички, които бяха засегнати. Вече можем да потвърдим, че всички услуги на Delta.BG са напълно активни.
Това, което се случи днес, е изключително рядко събитие, но и неизменна част от всяка една хостинг инфраструктура. Проблемът се състоеше в изгоряла флаш памет (диск) на опорен рутер.
Първият сигнал постъпи при нас от автоматичната ни мониторинг система в 13:09 часа. Веднага беше изпратен екип на място, който установи, че причината за липсата на достъп до услугите ни се дължи на дефектирала флаш памет на основен Juniper рутер. Паметта бе подменена своевременно и бяха възстановени всички нужни конфигурации. От 15:53 часа към този момент цялостният достъп до услугите ни е наличен.
Екипът на Delta.BG винаги сме държали на качеството и сигурността. Това е причината цялата ни инфраструктурна мрежа да е подсигурена с бекъп решения. Разполагахме с два routing engine-а, но въпреки това се стигна до неприятната ситуация.
Тепърва ще анализираме причините за случилото се, за да може да предотвратим подобни трудности занапред. Компанията цени високо всеки един клиент и за нас е важно да продължим съвместната работа с всеки един от вас. Имаме готовност да обсъдим компенсация за загубите, които сте понесли днес.
Благодарим на всички вас, които проявихте доверие и разбиране!